dimecres, 6 de maig del 2009

Atenció els Caldentey de Manacor

Mallorca: Manacor i Felanitx. Mapa: gmaps

Atenció els Caldentey de Manacor


He rebut al meu Facebook el següent escrit de Gabriel Pablo Caldentey, de Pergamí, Buenos Aires, Argentina:


Gabriel Pablo Caldentey: Hola Antoni, sóc de Pergamí, província de Buenos Aires, Argentina, el meu pare Gabriel Josè Caldentey va néixer a Manacor, Mallorca. Va morir quan jo tenia 17 anys, i ara en tinc 50, i amb això dels facebooks hi he incorporat a quant Caldentey figura en els mateixos. He vist que en el teu parles de Mallorca (et mentiria si et dic que ho llegeixo perquè no ho entenc al dialecte) però m'agradaria saber si els teus avantpassats s'ajunten en algun punt amb els meus, doncs de ser així, des de ja que tens una agenda una invitació a casa meva, per menjar un bon rostit argentí fet per mi, i els tallarines casolans de la meva mare, més les postres de full que fa la meva dona, amb els bombons de la meva filla Micaela Caldentey Abal. Una abraçada, i espero la teva resposta.


Jo li he contestat:

Antoni Ramis Caldentey: Hola Gabriel Pablo, llàstima que per molt poc em quedo sense el rostit argentí, les tallarines de la teva mare i les postres de full de la teva dona: Els nostres "Caldentey" procedeixen de Felanitx (a 12 Km de Manacor) i desconec la relació entre ambdues famílies, encara que imagino que n’ha d'haver per la proximitat d'ambdues ciutats i perquè una germana de la meva mare també es deia Micaela Caldentey




Demà ho preguntaré a la meva mare, Maria Caldentey

O sigui que si algú que llegeix aquest escrit coneix alguna relació familiar amb Gabriel José Caldentey de Manacor, que va morir fa uns 33 anys (devers l’any 1975 o 1976), es pot posar en contacte amb mi i explicar el que sap d'aquesta família, a través d'un comentari a aquest escrit o, per correu electrònic a: arc46nou(@)mallorcaweb.net, moltes gràcies: igual amb això, em guanyo un rostit argentí, uns tallarines i unes postres de pasta fullada, qui sap si amb dolç de llet.

Antoni Ramis Caldentey
Psicòleg Social
Illes Balears, 6 de maig de 2009
.
.
.
Greenpeace - Inspiring Action
ADCN Son Oliva. Any 1980-81
Canvis estacionals mes a mes: Abril de 2009
Les nostres publicacions en format issuu
Caminant cap a la vida
Canvis estacionals mes a mes. Març
Resultats de Fútbol. 1ª i 3ª divisió
El GOB, Son Baco i el President Antich
III Fòrum Social de Mallorca
Renovació WEB Arc Mediterrani (Arc46)
Celebració del Dia de les Illes Balears
Psicologia positiva (la formula de la felicitat)
Canvis estacionals mes a mes. Febrer
Aitana Ferrer: "Teua"
Fa vent
Video de la manifestació, feta a Palma, en defensa del poble palestí
Gloses de Sant Antoni. 2009
Canvis estacionals mes a mes. Gener
Portocolom, dia 1 de gener de 2009
Podem aturar Israel?. Margalida Capellà. DM
Feia anys que no plovia tant a Mallorca
Canvis estacionals mes a mes. Desembre
Fira de sa perdiu. Montuiri 2008
Llums a Ciutat
Valoracions, compres, vendes, lloguers,...
Història de dos Batles
Magisteri. Pla 67-1ª. Eivissa 2006
Entrevista de Matías Vallés a Bartomeu Bennassar
Canastes al trofeu de Sant Agustí de Felanitx 2008
Certificat Digital. GIB
Basquet Sant Agustí. Felanitx 2008
Verge del Carme a Portocolom. 2008
Algues invasores. Portocolom
Transport Terrestre Illes Balears
Visca l'Escola Pública
Fira del llibre. Mallorca. 2008 (XXVI)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada