dissabte, 10 de setembre del 2016

Escaneig de negatius antics propis. 1963

Es Port. 1963. Quan encare era públic: nostro i no privatitzat regalat a Es Club Nàutic. 


Fa anys vaig escanejar els negatius de les fotografies de Joan Picó, algunes de les quals vaig compartir aquí.  

Aquests dies, una vegada que he tornat de Es Port (de Felanitx, o de Es Club Nàutic, segons com es miri. Quin desastre!), conegut també, per molta de gent, com Portocolom, he escanejat alguns negatius de les pròpies, fetes pel meu pare, per jo mateix i, algunes, pels meus germans. Són molt menys professionals, però més properes, més familiars.


Aquí podem veure com ha canviat Es Port (i Cala Murada) en els darrers 50 anys (des de 1963, quan hi havia sucre dins la llet i no llet dins el sucre). 

Es Port. 1963

Es Port. 1963

Es Port. 1963

Es Port. 1963

Cala Murada. 1963

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada