dijous, 21 d’abril del 2011

La revolució ecosocial global


La revolució ecosocial global


La revolució ecosocial global, la utopia d'ahir, realitat d'avui, ja està en marxa, ja és aquí. Vas a ser un dels que es van a perdre el tren d'aquest canvi? Vas a ser un dels que es quedi a la gola pudenta del liberal-capitalisme insaciable, podrit? Espero i desitjo que no. Que tu i tots els teus (familiars i amics. Tots són "els meus", excepte aquells que, lliure i voluntàriament, fan acte d'afirmació categòrica: "Jo no sóc dels teus, jo no sóc humanista, jo prefereixo la riquesa material per a nosaltres abans que el benestar social general, jo seguiré optant pels que roben al poble per repartir el robat a la seva pròpia secta, que és la meva, i als seus integrants que sóc jo i els meus amics, jo seguiré optant per aquells que fan les coses ¡amb dos collons! ") arribeu a temps i agafeu el tren del canvi social, a l'estil de la psicologia humanista i social: "Jo vull que tu i vosaltres, que tots, estigueu per, així, que jo i nosaltres, tots, puguem estar bé "(portem a la guillotina francesa les actituds, no a les persones, no, que som pacifistes i estam en contra de totes les agressions i violències, portem a la guillotina les actituds autàrquiques dels mercats, dels capitals i de les polítiques liberal-capitalistes, siguin qui siguin qui les desenvolupen).

La denuncia silenciosa:  

Psicologia Positiva:

Eines ecològiques:

Text íntegre de ¡Indignaos! de Hessel
por Patronio @ 2011-02-16 – 20:18:23

jesusmarana Jesús Maraña

El "Indignaos" de los jóvenes ya está en marcha en Madrid. Pancartas reflejan hartazgo e impotencia. #sinfuturo
.
Agafa el tren i avisa als teus amics per a que no es quedin a terra: Envia-lis aquest missatge
.
Humanistas / Humanistes
.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada