dimecres, 4 de juliol del 2018

Història del Vins D'Or



Aportació feta pel programa "Una mirada cap enrera" d'IB3. En el seu capítol "El Tresor del Santueri". Història parcial (no total), però bastant extensa i que aporta dades que jo desconeixia. 

Moltes gràcies, idò a IB3, Nofre Moyà (guionista i protagonista), Lluis Pérez (montador) i Marta Hierro (coordinadora). 

La foto que serveix de partida del capítol i tema és una foto de Joan Picó que, precisament vaig ser jo qui la va escanejar i publicar a l'escrit "Temps de veremar" a aquest mateix blog: 
El segon, començant per l'esquerra, és Antoni Masseta (com haviem dit sempre) o Maceta (com es diu ara). 

Marta, Nofre i Lluis varen contactar amb mi i varem rodar el capítol (la part que el meu germà Joan i jo mateix intervenirem) el mes de juliol de 2017, pocs dies abans de la mort de la nostra mare (dia de Santa Margalida, de 2017). 

Per cert, un any després (juliol de 2018) llogo la casa que surt en la que se m'entrevista. Si t'interessa, tens el meu telèfon i és juliol de 2018 (són necessàries les tres condicions) me pots cridar i en parlam.

Aquesta és la molt valuosa aportació del programa d'IB3, juntament amb altres temes igualment interessants, com la història del vaixell "Santueri": 

Interessant l’aportació de la neboda de Joan Picó, Antònia Picó, pel que fa a la història anterior: de Salvador Picó (pare de Joan i Francesc Picó) i germà. Menys interessant, per a la història del Vins d'Or, tot el relatiu a la història del seu pare fora del Vins d’Or, tot i que, per altres raons, resulta també molt interessant: 



Antoni Ramis Caldentey
04-07-2018







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada