divendres, 19 de març del 2004

Fair Play Popular: Enhorabona!!!

Fair Play Popular: Enhorabona!!!

Estava aquest matí en el principal polígon industrial de Palma. Havia anat a cercar la furgoneta al taller. Quan ja me n’anava, ja en el carrer, he sortit a veure si m'havien arreglat una cosa que havia oblidat revisar abans. Al sortir a revisar-la, una altra furgoneta em fa un senyal repetit amb el seu clàxon com es fa a un amic i s'atura al meu costat. Obre la finestreta (avui fa un dia gris i plovisqueja a Palma i és difícil reconèixer a la gent que va en els cotxes) i, efectivament, era un amic meu molt estimat. Un amic que mai amaga les seves preferències pel partit Popular (com jo mai amag el meu disgust per la política aznarista del sí a la guerra de l'Iraq i de la negació del diàleg i recerca del consens amb qui no són del seu Partit o parer). Amb un somriure obert i feliç m'ha donat la mà i m'ha dit: "enhorabona". Això és fair play! M'ha convençut de que una immensa majoria dels simpatitzants del PP senten i actuen com ell. Enhorabona també a ells. Així, l'enhorabona és per a tots (excepte per a aquells sortints o mediàtics concrets que actualment estan incitant irresponsablement): Enhorabona als guanyadors (estic convençut que tots som guanyadors), enhorabona a qui, com el meu amic i jo mateix, hem perdut, però amb fair play. Enhorabona a tots els espanyols.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada